اطلاعاتی در مورد انواع ویزا کشور سوئد

این بلاگ در مورد انواع ویزای سوئد و اطلاعاتی برای مهاجرت و پناهندگی در کشور سوئد می باشد

اطلاعاتی در مورد انواع ویزا کشور سوئد

این بلاگ در مورد انواع ویزای سوئد و اطلاعاتی برای مهاجرت و پناهندگی در کشور سوئد می باشد

چطوری بدون تور به ایتالیا سفر کنیم

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد

سپس مدارک خودرا آماده میکنیم

و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم

سپس

پس از 15 روز جواب ویزا می آید

اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید

در اینجا قصد داریم برنامه سفر پیشنهادی خودمون برای بازدید از کشور ایتالیا رو به شما ارائه بدیم

این مطلب می تواند برای افرادی مفید باشد که بصورت شخصی ، برای سفر به ایتالیا اقدام می کنند

اگر بار اولی است که به ایتالیا سفر می کنید قبل از سفر نکات امنیتی ، بهداشتی ، وسایل حمل و نقل عمومی و بین شهری ، بوجه سفر ، مکان های دیدنی و آثارباستانی این کشور را بررسی نمایید/

 

نقشه های ایتالیا
برنامه ریزی سفر از راه ویژوال: نقشه های ریلی ، شهری و منطقه ای

من هوادار عالی نقشه ها هستم. نقشه ها روشی برای دیدن چگونگی ساختار جغرافیایی ، چگونگی جمع آوری شهرها و نحوه حرکت مردم بین آنها هستند.

با استفاده از نقشه می توانم مکانهایی را نشان دهم که نتوانستید در اینترنت جستجو کنید ، زیرا آنها برای شما ناشناخته هستند ، بنابراین هرگز به فکر جستجوی آنها نیستید.

از نقشه های حمل و نقل عمومی شروع خواهیم کرد و سپس نقشه مکانهای ایتالیایی خود را لیست می کنیم.
ایتالیا: بزرگ یا دور

با اصول اولیه شروع خواهیم کرد: ایتالیا چقدر بزرگ است و جاذبه ها تا چه حد از هم فاصله دارند؟ نقشه اول ما به شما نشان می دهد که ایتالیا بزرگ با ایالات متحده چقدر مقایسه می شود. نقشه دوم تعاملی است. این امکان را به شما می دهد تا فاصله مستقیمی بین هر دو نقطه را بر روی نقشه ایتالیا پیدا کنید. نقشه Hilltowns فاصله بین 25 تپه مرتفع توسکایی را نشان می دهد. نقشه شهرها شهرهای برتر را برای بازدید از نقشه بزرگ و تفصیلی ایتالیا و نقشه مناطق نشان می دهد که تعاملی است و به شما امکان می دهد اختلافات بین هر منطقه ایتالیا و جاذبه های آنها را بررسی کنید.

 

نقشه مناطق و مکانهای ایتالیا
نقشه کامپانیا

محبوب ترین منطقه ایتالیا در جنوب ایتالیا ، کامپانیا است. مشهور به دلیل غذاهای خود ، به ویژه برای پیتزا و بوفالا ، موزارلا شیر بوفالو که به زودی در حال تکمیل شدن است ، و همچنین برخی از سایتهای معتبر باستان شناسی ایتالیا و ساحل خیره کننده آمالفی ، کامپانیا برای گردشگرانی که می خواهند فقط کمی دور از خیابان بگردند ، برنده می شود. مسیر توریستی خوب ضرب و شتم در شمال. برای دیدن معابد شگفت انگیز یونان در Paestum به سمت جنوب بروید. این منطقه به نام Cilento خوانده می شود و به دلیل داشتن سواحل تمیز و مناظر کوهستانی شناخته شده است.

 

توسکانی

بزرگترین منطقه ایتالیا محبوب ترین است. در توسکانی ، از استراحتگاههای ساحلی ، اسپا های مجلل ، روستاهای کوهستانی روستایی و شهرهایی مملو از هنر رنسانس ، تنوع زیادی وجود دارد. با راهنمای توسکانی ما آن را کشف کنید. در داخل توسکانی Val d'Orcia قرار دارد ، مکانی بسیار قانع کننده برای گذراندن یک هفته از تعطیلات ایتالیا.

همچنین در داخل توسکانی ، قلمرو سنتی به نام La Lunigiana است. این روستا و به ندرت از آن بازدید می شود ، اما دارای بیش از 160 قلعه و ویرانه های قلعه و مواد غذایی است که در جای دیگر نمی توانید پیدا کنید. مردم در زمستان غذای خود را ، قصاب قصاب درست می کنند و در تمام مدت از کیلومتر صفر وعده های غذایی لذت می برند. این پادزهر زندگی مدرن با غذاهای صنعتی است.
 

 

پوگلیا

همیشه گفته می شود "توسکانی بعدی" ، Puglia جذابیت های متفاوتی دارد. همه چیز در مورد باروک جنوبی ، سواحل اطراف ، بهترین سبزیجات و مرکبات ایتالیا ، صومعه های بیزانس و راه های بیشتر است. علاوه بر این ، صاف است. شما می توانید در همه جا قدم بزنید. اوه ، و غذا؟ شگفت آور! راهنمای سفر و نقشه مسافرتی ما را ببینید.

شبه جزیره گارگانو یک توده زمین منحصر به فرد است ، زمانی که دریا بالاتر بود ، هنگام بازگشت به جزیره. اگر به دنبال کاری برای انجام در پوگلیا هستید ، برنامه سفر Gargano ما دارای یک نقشه است و جاذبه ها و مکانهایی برای اقامت پیشنهاد می کند.
مارچه: منطقه و دره متاتورو

از مرز توسکانی به مسیر دریای آدریاتیک با برنامه سفر شمالی ما در مار مارچ از طریق دره زیبای Metauro بروید. برای مرور کلی در مورد منطقه مارچه ، به نقشه و راهنمای مارچه ما مراجعه کنید. شهر مورد علاقه ما؟ Ascoli Piceno ، گوهرانی که معدود گردشگران آمریکایی از آن خبر دارند.

 

از طریق نقشه فرانسیسینا

Via Francigena بخشی از یک مسیر زیارتی قرون وسطایی است که بین کانتربوری و روم پیش رفت ، که نخستین بار توسط اسقف سیگریک در اولین سفر خود به رم در سال 990 ثبت شد.

شهرهای موجود در این مسیر برخی از بهترین شهرها برای بازدید در ایتالیا هستند. هرکدام معمولاً ثروت خود را از زائران و بازرگانی که با آنها همراه بود بدست می آورد. شما می توانستید بدتر از پیاده روی از طریق فرانسیسینا کار کنید ، اما البته می توانید در طول مسیر با ماشین نیز به شهرها سفر کنید.

 

توریست ها می توانند آنها را از حافظه دور کنند. اینها شامل فلورانس ، سیئنا ، پیازا دی میراکولی پیزا ، پیانزا ، سان گیمینگانو - شهر برجها - و Val d'Orcia است. پایتخت توسکانی ، فلورانس ، با 10 میلیون گردشگر در سال متورم می شود ، همه تلاش می کنند تا برای دیدن مجموعه بی نظیر این شهر از هنر و معماری رنسانس ، بزرگترین در جهان طبق نظر بسیاری از متخصصان.

اما اگر گردشگران و هیاهوی شلوغی فلورانس ، حساسیت های عاشقانه شما را خراب کنند ، چه می شود؟ در پایین جاده پیستویا قرار دارد که خیلی ها آن را مینی فلورانس می دانند ، یک گوهر رنسانس که حتی به شما امکان بازدید از زیرزمینی یکی از قدیمی ترین بیمارستان های جهان که به طور مداوم در حال کار هستند ، می دهد.
عکس san gimignano San Gimignano

با وجود کودوهایی که این آهنرباهای توریستی در توسکانی به دست آورده اند ، هنوز جاهایی پنهان یا به سختی برای افراد غیر مقیم قابل دسترسی است ، به ویژه آمریکایی هایی که مدت زمان محدود برای خارج از شهرهای مهم هنری دارند. جای تأسف است ، زیرا توسکانی روستایی می تواند به اندازه شهرهای رنسانس که نام آنها هر ساله میلیون ها بازدید از Google می کند ، بسیار قانع کننده باشد. از این گذشته ، 120 توده طبیعی در توسکانی وجود دارد. می توانید در مسیرهای پیاده روی چوبی در باتلاق دریاچه Massaciuccoli قدم بزنید و به پناهگاه هایی بروید که در آن می توانید پرندگان آبی را از نزدیک مشاهده کرده و از آنها عکس بگیرید ، سپس به یک ویلای رومی با منظره های شگفت انگیز از دریاچه دیدن کنید ، سپس ناهار را در تراس یک هتل ارزان قیمت قرار دهید- در یک روز و نیم با ورزش مناسب و غذاهای عالی. این نوع جذابیت "پنهان توسکانی" است که دوست داریم در سرگردان ایتالیا به نمایش بگذاریم.

هنگام بازدید از استان های شمالی ماسا کارارا (لونیگیانا) و لوکا (تمام مواردی که در مورد "سفر دلتنگی" وجود دارد) برای شما آشکار خواهد شد (اگر به اندازه کافی پیر باشید که کشاورزان واقعی و محصولات خوبی را که قبلاً تولید می کردند را به خاطر بسپارید) Garfagnana) ، یا منطقه تاریخی جنوبی به نام Maremma. در اینجا مردم هنوز هم تمایل دارند غذای خود ، شراب و روغن زیتون را تهیه کنند - و این کار را به صورت تخصصی انجام دهند. با توجه به اینکه طعمه های غذای صنعتی آمریکا را با طوفان مواجه کرده است ، تفاوت در چگونگی طعم غذای خانگی توسکانی ممکن است شما را متحیر کند. مطمئناً اگر حتماً در رستوران "توسکانی" در آمریکا بوده باشید. مهاجران در توسکان با قاطعیت موافقند که نشانی که اعلام می کند "غذای توسان" در آمریکا ، دعوتی برای پذیرش آن است. ما در حال صحبت کردن غذاهای ساده ای هستیم که به مواد شگفت انگیزی بستگی دارد و در یک کشور دوردست که به غذاهای خود متکی به مزارع شرکتی نیست ، به راحتی تکرار نمی شود.
 

 

 

یک "فیورنتینا" ساده که به دنبال همه دنیا مانند یک استیک استخوان کبابی یا استیکر خانگی است که می توانید در Safeway بخرید بسیار پیچیده تر از آن است. گوشت موجود در bistecca fiorentina ، ویژه منطقه ، باید از گوشت گاو چიანینا کهنسالی تهیه می شود. این باید از وزن مشخصی برخوردار باشد و آن را به صورت ضخیم تبدیل کند. باید روی آتش سخت چوب پخته شود. قبل از پختن آن نباید چاشنی باشد. (بسیار نادر) سرو می شود. شما می توانید آن را در فهرست های آمریکایی ذکر کنید ، اما تحقق این الزامات بعید است.
تورهای توسکانی

سفر نوستالژی فقط مربوط به غذا نیست. به یاد داشته باشید آن فیلمهای قدیمی ایتالیایی به رنگ سیاه و سفید که در آن مردمان عروسک به برخی از اسپا های مجلل با مرمرهای درخشان و سفید در اطراف و کوارتت های رشته ای می آمدند که در باند بند قرار داشت ، برای گرفتن آبها و دور رفت تا از آنچه که آنها را آزار می داد ، درمان شوند؟ خوب ، شما هم می توانید این کار را انجام دهید! به سادگی چند روز در Montecatini Terme برنامه ریزی کنید و صبح های خود را در Spa Tettuccio سپری کنید. این به شما هیچ بازو و یک پا نیز نمی پردازد.

اسپاس ها فقط مکان های تجاری در توسکانی نیستند. شما می توانید چشمه های حرارتی رومی را پیدا کنید و در جاهایی مانند Bagni San Filippo از مزایا بهره مند شوید.

آیا مکان هایی برای بازتاب آرام در توسکانی وجود دارد؟ شرط می بندی. در سال 1213 ، سنت فرانسیس پناهگاهی به نام لا ورنا به عنوان عقب نشینی برای تامل در نظر گرفت و در این فرآیند او ننگ موجود در آنجا را دریافت کرد. امروز می توانید از لارنا دیدن کنید ، هنوز مکانی برای عقب نشینی آرام. و کمتر کسی تجربه رهایی از وحشت یکی از وحشیانه ترین جنایات جنگ تاریخ در روستای کوهستانی منزوی سان آنا دی استازم را فراموش می کند.
موزه sienna palio تصویر سینا - موزه پالیو

Rus Tuscany گنجینه ای از سنگهای کوچک است که در بزرگترین منطقه ایتالیا پراکنده شده است ، از "ارگان یادبود" در شهر کوچک کورسانیکو گرفته تا نمونه تنها (به من گفته می شود) یک روباه رومانیایی که هنوز در Tuscany در دهکده کوچک دیدنی ایستاده است. از توری در بخش وبلاگ Tuscany اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

بنابراین ، شما باید بروید برای خودتان ببینید و مزه کنید. اگر فکر می کنید روغن زیتون توسکانی به عنوان کالاهایی که در یک سوپر مارکت خریداری می کنید ، جوانه های چشایی شما نسبت به چیزهای واقعی که فقط می توانید در توسکانی بخرید ، طعم و مزه بیشتری خواهند داشت.

و اگر شما یک نوع ماجراجو هستید که می خواهید سبک زندگی ایتالیایی را در آغوش بگیرید ، حتی می توانید توسکانی را در Vespa کشف کنید! نگران نباشید ، اگر پیرمرد هستید ، می توانید توسکانی را با اسب نیز کشف کنید.

اگر فقط کمی در توسکانی وقت دارید ، ممکن است بخواهید یک روز را در یک تور مربیگری بگذرانید تا در مناطق داغ سیینا ، سان جیمیگیانو و پیزا با توقف ناهار روستایی برخورد کنید ، یک تور از مکان های برتر توسکانی را در یک روز از فلورانس

یا می توانید برنامه ای از بهترین شهرهای تپه ای توسکانی را برنامه ریزی کنید.
نقشه از توسکانی

در حالی که شما در حال برنامه ریزی سفر هستید ، باید برخی از مناطق سنتی مردم درباره توسکانی راجع به آن صحبت کنید. برای غذای خوب و روستایی که ارزان است و از سنن روستایی پیر پیروی می کند ، از شمال به سمت لا لونگیانا و گارفانگانا بروید. برای شراب منطقه معروف Chianti Classico در نقشه ما نشان داده شده است. در امتداد حاشیه جنوبی کرت سنسی جایی است که معروف برونلو از آن سرچشمه می گیرد. کرت سنسی جایی است که یک منظره قمری از خاکستری خاکستری بر این منظره حاکم است. ممکن است فکر کنید آن را بی ثمر است ، اما بعد از آن دوباره به ترافل های سفید معروف است! Maremama "کشور کابوی" ایتالیایی است که گاوهای گله ای در آن سرزمین باتلاقی که توسط فاشیست ها تخلیه شده بود ، بود. جزئیات بیشتر در مورد این مناطق در زیر نقشه.

نقشه سرزمین های تاریخی توسکانی
لا لونگیانا

لونگیانا شاید وحشی ترین سرزمین های تاریخی توسکانی باشد. در سه دره جدا شده در میان آپنه ها (دقیق و دقیق Appennino) ، سنت ها از دنیا نرفته اند. مردم هنوز غذای خود را تهیه می کنند ، از سالامی گرفته تا شراب گرفته تا عسل و پنیر. بیش از 160 قلعه کوچک و ویرانه های قلعه چشم انداز ناهموار را نشان می دهد.

احتمالاً پس از بندر لویی لونیا ، بندر اصلی حمل و نقل مرمر توسط رومیان ، نامگذاری شده است ، قلمرو سنتی در بعضی مواقع شامل شهرهای لوگوری مانند Sarzana ، همچنین مکان مناسبی برای بازدید با دو قلعه برای تفریح ​​در آن بوده است!

شما حتی می توانید در لونیگیانا یک ماجراجویی با شکوه Gorge داشته باشید.

Lunigiana شامل کوه های مرمر و ماسا و کاررا است که می توانید یک تور بسیار جالب را طی کنید.

درباره برنامه ریزی تعطیلات در لونیگیانا اطلاعات بیشتری کسب کنید یا در مورد تجربیات خود در گروه وبلاگ Lunigiana ما بخوانید.
Garfagnana

شاید حتی بیشتر از لونیگیانا ، Garfagnana مکانی است که در آن سنت های غذا شکوفا می شود ، شاید به دلیل تقاضا برای تولیدات بزرگتر. این منطقه پر جمعیت تر دارای برخی از شهرها بزرگتر مانند لوکا و همچنین شهرهای اسپا مانند Bagni di Lucca و شهرهای کارگری مرمر مانند Pietrasanta. این یکی از مناطق بارانی است که به قارچ فارو و بز گوشت خوک معروف است. همچنین مناظر خیره کننده ای از کوه وجود دارد که باید در آن عکس بگیرید.
Chianti Classico

قلمرو Chianti Classico بین فلورانس و Siena در امتداد جاده ایالتی 222 ، معروف به لا Chiantigiana قرار دارد. این کشور خروس سیاه است ، نمادی که بر روی بطری های شراب تازه اخیرا در منطقه مشاهده می کنید ،
 
منبع
 
 

http://lukasojdv26048.pages10.com/--31001119 http://troypcpb36914.ampblogs.com/--29386236 http://juliusthuh58036.tribunablog.com/-9245534 http://daltoneyri71582.blogolize.com/--31173972 http://marcoxkxl70258.blogzet.com/-9541828 http://zaneaobo91469.blogminds.com/-9359067 http://rylanuivh58136.suomiblog.com/-10089906 http://jaidenmgyr15826.full-design.com/--31632451 http://emilianojxkx24792.thezenweb.com/--32315222 http://edwinpias25926.tinyblogging.com/--30476738 http://trevorokdw37048.blog5.net/30291514/ http://jasperjdwo03715.affiliatblogger.com/26651202/ http://elliottcqdp91479.diowebhost.com/24826716/ http://garrettbobo81369.fitnell.com/29036413/ http://ricardokymz35814.dbblog.net/20479017/ http://chanceuoia48259.ezblogz.com/20189267/ http://knoxpdqd47025.designertoblog.com/19807740/ http://troybvoh70370.blogs-service.com/19879341/ http://paxtontnhz37037.mpeblog.com/14320279/ http://kameronzvnf60482.bluxeblog.com/20439240/ http://troyezsj15936.articlesblogger.com/14172247/ http://andreserfs02581.arwebo.com/14142356/ http://riverdvrj71593.blogerus.com/14254633/ http://augustrngy48259.bloggin-ads.com/14252299/ http://caidenxmzn80368.blogpostie.com/14250810/ http://sethgatm93704.blogprodesign.com/14094328/ http://devinftgs03581.blogdigy.com/-9270812 http://waylongzsk81582.mybjjblog.com/-9882795 http://simonmhzs15825.canariblogs.com/-10637578 http://andyvndp92479.qowap.com/27296423/ http://felixbvog60482.blog2learn.com/28443993/ http://cashwqia47158.jiliblog.com/25949527/ http://hectorobpb36914.getblogs.net/19995349/ http://charlienibu26048.dsiblogger.com/20261850/ http://myleshaqg69360.ka-blogs.com/19702007/ http://angelomibs15937.blogofoto.com/20101143/ http://franciscocqdp92479.timeblog.net/21034415/ http://israelnhas15925.acidblog.net/20150102/ http://sethvrkd69370.fireblogz.com/19841621/ http://trentonymzl80358.aioblogs.com/20171865/ http://collinkewn93604.xzblogs.com/20073310/ http://griffinbnan81368.free-blogz.com/19767044/ http://cristianwkxk79257.widblog.com/20033707/ http://donovanbvng60471.collectblogs.com/20014404/ http://donovanmzmy24702.isblog.net/-12305808 http://rafaelbxpg60360.alltdesign.com/-15180141 http://brooksvoia49360.total-blog.com/-19815940 http://judahftgt03691.amoblog.com/-16535473 http://collinibuo03714.blogkoo.com/-14158256 http://dantelgzt25936.ambien-blog.com/402456/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://raymondjdxp04815.blog-a-story.com/415850/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://trevortiwj69257.atualblog.com/398100/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://brookssoia48259.blogadvize.com/429311/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://angelogbvm92592.bloggerbags.com/478425/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://cesarcytl93714.bloggerswise.com/430342/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://fernandonbob46924.blogrenanda.com/454882/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://tysonyskd59360.blogsidea.com/439209/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://shanerftg58036.blogacep.com/422678/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://israellexq04825.blue-blogs.com/474354/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://kameronhbwp04816.blogoscience.com/401051/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://keeganrmfx37159.blogproducer.com/438505/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://griffinuoiz48259.dailyhitblog.com/414163/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://jaidenqlew37148.is-blog.com/495391/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://rafaelwkxo93692.mdkblog.com/506815/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://cristianxsmd60481.mybuzzblog.com/520979/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://alexisdwkw24792.theobloggers.com/472967/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://felixncqc47925.topbloghub.com/535315/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://alexisxodt14703.vblogetin.com/528646/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://dominickkfxq05836.win-blog.com/597104/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://archerjezs15937.yomoblog.com/658860/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://dallaslzmz35813.digiblogbox.com/15347532/ http://brooksfsfr92470.newbigblog.com/443524/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://cristianxrib58260.bloginwi.com/17739131/ http://jasperjdwp04714.blogzag.com/17733618/ http://rowanhwjw14792.jaiblogs.com/15854010/ http://rylanwsmd59360.blogstival.com/14163515/ http://riverwlzl70358.look4blog.com/17730713/ http://judahhwiv14691.imblogs.net/18437775/ http://andresfvjx25814.designi1.com/14015412/ http://deanguhu14692.educationalimpactblog.com/14027720/ http://zionlzna36813.ttblogs.com/555252/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://knoxgbvm82592.ivasdesign.com/14026838/ http://zionsmev36048.link4blogs.com/14118169/ http://shanefyrk82604.mybloglicious.com/14127889/ http://caidenodre47025.post-blogs.com/13986934/ http://titusynan81369.review-blogger.com/13800552/ http://finnwqiy36037.blog2news.com/229694/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://titusdxqk81582.aboutyoublog.com/86169/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://kylerezrk92604.blog4youth.com/96361/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://finnojev26048.bloggactif.com/735223/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://johnnygzyn92582.blogginaway.com/146392/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://manuelkyly25803.blogsmine.com/83292/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://marcoxkyl70358.blogsuperapp.com/113007/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://lukasawrl93715.frewwebs.com/183419/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://louisztld59370.dreamyblogs.com/131324/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://edgarynan81369.webbuzzfeed.com/87213/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://kameronqdre58036.idblogz.com/171081/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://rowanhwjw14792.actoblog.com/100843/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://paxtonhuhu13691.blog-mall.com/109797/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://emiliolylx24702.blogofchange.com/115485/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://cristiannbob36914.dailyblogzz.com/140048/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://andreuivi69147.blogs100.com/172734/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://felixytog71593.blogvivi.com/145019/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://dallasuqiz48159.bleepblogs.com/261089/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://zanepiat26037.spintheblog.com/190832/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://sethpjbt15926.targetblogs.com/242109/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور http://zionhviv14792.get-blogging.com/217997/برنامه-سفر-به-ایتالیا-بدون-تور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۳
علی دایی

ایتالیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی