اطلاعاتی در مورد انواع ویزا کشور سوئد

این بلاگ در مورد انواع ویزای سوئد و اطلاعاتی برای مهاجرت و پناهندگی در کشور سوئد می باشد

اطلاعاتی در مورد انواع ویزا کشور سوئد

این بلاگ در مورد انواع ویزای سوئد و اطلاعاتی برای مهاجرت و پناهندگی در کشور سوئد می باشد

بررسی هزینه سفر به مکزیک از ایران

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خواهم با شما درباره یکی از تجربیات جالب و خاطره‌انگیز زندگی‌ام صحبت کنم. اون هم سفر به مکزیک از ایران! بله، شاید برای بعضی‌ها عجیب به نظر بیاد که چرا من از همه کشورهای دنیا مکزیک رو انتخاب کردم. ولی خب، من همیشه دوست داشتم یک بار تو زندگی‌ام به سرزمین تاکو و سومبررو برم و فرهنگ و طبیعت این کشور زیبا رو از نزدیک ببینم. پس تصمیم گرفتم که برای تعطیلات نوروز امسال، یک بلیط رزرو کنم و به مکزیک سفر کنم. البته قبل از اینکه بخوام بلیط بخرم، چند تا سوال مهم تو ذهنم بود که شاید شما هم داشته باشید. مثلا:

- هزینه سفر به مکزیک از ایران چقدر است؟
- ویزای مکزیک چطور گرفته می‌شود؟
- بهترین زمان برای سفر به مکزیک کی است؟
- چه جاهایی رو باید حتما دید؟
- چه غذاهایی رو باید حتما خورد؟

خب، من تو این پست قصد دارم به همه این سوالات پاسخ بدم و با شما تجربه‌ام رو به اشتراک بذارم. پس با من همراه باشید تا با هم به سفر شاد و مفرح به مکزیک برویم!


خب، برای شروع، باید بگم که هزینه سفر به مکزیک از ایران خیلی هم زیاد نیست. البته منظورم نسبت به سفر به کشورهای دور دست دنیاست. من با چند تا آژانس مسافرتی تماس گرفتم و قیمت‌های مختلفی رو شنیدم. در نهایت، با ۱۵ میلیون تومان تونستم ۱۰ روز سفر به مکزیک رو رزرو کنم. البته این قیمت شامل هزینه‌های پرواز، هتل، صبحانه و تور لیدر بود. خود من هزینه‌های دیگه‌ای هم داشتم که حدود ۵ میلیون تومان درآورد. پس در کل، با ۲۰ میلیون تومان می‌شود ۱۰ روز سفر به مکزیک رفت.

برای ویزای مکزیک هم خبر خوب این است که نظام جدید وجود دارد که به شما اجازه میدهد با پاسپورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه به سفارت، ویزای مکزیک را از طریق اینترنت دریافت کنید. من هم از همین روش استفاده کردم و خیلی راحت و سریع ویزام رو گرفتم. البته باید بگم که برای این کار، شما باید یک پاسپورت الکترونیکی داشته باشید که حداقل ۶ ماه از تاریخ سفر معتبر باشد. همچنین، شما باید ۳۰ دلار هزینه ویزا رو پرداخت کنید. من تو سایت پارت ویزا اطلاعات لازم رو پر کردم و عکس پاسپورتم رو آپلود کردم و هزینه رو پرداخت کردم. بعد از چند روز، ایمیل گرفتم که ویزام تایید شده و می‌توانم آن را پرینت کنم و با خودم ببرم.

به نظر من، بهترین زمان برای سفر به مکزیک زمانی است که هوا خنک و خشک است. من در اوایل فروردین ماه رفتم و هوا خیلی عالی بود. البته بستگی به این دارد که قصد دارید چه جاهایی رو ببینید. مثلا، اگر قصد دارید به شهر مکزیکو سیتی بروید، بهتر است در فصل زمستان یا بهار بروید. اما اگر قصد دارید به سواحل جنوبی مثل کانکون یا پلا‌دل‌کارمن بروید، بهتر است در فصل تابستان یا پاییز بروید. من خودم هر دو جای رو دیدم و خیلی لذت بردم

 

منبع

 

https://gardeshgari724.com/blog/Cost-of-travel-to-Mexico-vs-Europe/6061

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۷
علی دایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی